KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
Kirkkonummen Munkinmäentielle rakennetaan kadun jatke sekä uusi jalankulku- ja pyöräilyväylä, Munkinniitynpolku, Munkinmäentieltä Tolsan rautatieasemalle asti.
Uusi jalankulku- ja pyöräilyväylä tulee sijoittumaan pääosin rautatiealueelle, jossa ei ole voimassa olevaa asemakaavaa.
Nyt nähtävillä oleva katusuunnitelmaehdotus käsittää nykyisen Munkinmäentien jatkamisen kaavan mukaiselle kääntöpaikalle asti. Kadun viereen tehdään jalankulku- ja pyöräilyväylä, joka ylittää kadun ennen suunniteltua kääntöpaikkaa. Jalankulku- ja pyöräilyväylä jatkuu ylityskohdasta edelleen kohti Tolsaa Munkinniitynpolku nimisenä. Väylä kulkee radan ja kantatie 51:n välissä ja päättyy Tolsan aseman luona olemassa olevaan jalankulku- ja pyöräilyväylään.
Pintamateriaalina käytetään kadulla, kääntöpaikalla sekä jalankulku- ja pyöräilyväylällä asfalttia. Luiskat sekä kadun ja jalankulku- ja pyöräilyväylän välinen erotusalue nurmetetaan. Kadun loppuosalle, nurmialueelle, istutetaan uusia puita. Radan ja jalankulku- ja pyöräilyväylän väliin pystytetään aita. Kadun, kääntöpaikan ja kävely- ja pyöräilyväylän valaistus toteutetaan metallipylväillä ja led- tekniikalla.
Jussi Salo
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
Puh: 09 221 9200
toimitus@kirkkonummensanomat.fi
Munkinkuja 4, 02400 Kirkkonummi
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
Kirkkonummen Munkinmäentielle rakennetaan kadun jatke sekä uusi jalankulku- ja pyöräilyväylä, Munkinniitynpolku, Munkinmäentieltä Tolsan rautatieasemalle asti.
Uusi jalankulku- ja pyöräilyväylä tulee sijoittumaan pääosin rautatiealueelle, jossa ei ole voimassa olevaa asemakaavaa.
Nyt nähtävillä oleva katusuunnitelmaehdotus käsittää nykyisen Munkinmäentien jatkamisen kaavan mukaiselle kääntöpaikalle asti. Kadun viereen tehdään jalankulku- ja pyöräilyväylä, joka ylittää kadun ennen suunniteltua kääntöpaikkaa. Jalankulku- ja pyöräilyväylä jatkuu ylityskohdasta edelleen kohti Tolsaa Munkinniitynpolku nimisenä. Väylä kulkee radan ja kantatie 51:n välissä ja päättyy Tolsan aseman luona olemassa olevaan jalankulku- ja pyöräilyväylään.
Pintamateriaalina käytetään kadulla, kääntöpaikalla sekä jalankulku- ja pyöräilyväylällä asfalttia. Luiskat sekä kadun ja jalankulku- ja pyöräilyväylän välinen erotusalue nurmetetaan. Kadun loppuosalle, nurmialueelle, istutetaan uusia puita. Radan ja jalankulku- ja pyöräilyväylän väliin pystytetään aita. Kadun, kääntöpaikan ja kävely- ja pyöräilyväylän valaistus toteutetaan metallipylväillä ja led- tekniikalla.
Jussi Salo
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
Puh: 09 221 9200
toimitus@kirkkonummensanomat.fi
Munkinkuja 4, 02400 Kirkkonummi