Perustehtävämme OP Uusimaassa on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Tämä perustehtävä velvoittaa meitä myös käsillä olevan kriisin keskellä. Olemme tehneet useita toimia, joilla yritämme varmistaa, että asiakkaamme voivat hoitaa pankkiasioitaan mahdollisimman turvallisesti myös pandemian aikana.
– Kuun vaihteessa OP Uusimaan avoinna olevien konttoreidemme Hyvinkää, Järvenpää, Lohja ja Nummela kassapalveluissa on tavallista enemmän asiointia. Tämä johtuu muun muassa monien eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivien ajoittumisesta tähän ajankohtaan. Tämän vuoksi on erityisen tärkeää, että mahdollisimman moni käyttää itsepalvelukanavia konttoripalveluiden sijaan, toivoo Uudenmaan Osuuspankin toimitusjohtaja Juhani Rinta-Kartano.
Säännölliset laskut voi siirtää maksuttomaan suoramaksuun. Tällöin lasku maksetaan automaattisesti ajallaan ja oikeilla maksutiedoilla. Jos suoramaksu ei ole mahdollinen, voi käyttää maksukuoria. Varmistathan, että kotona on riittävä määrä maksukuoria muihin maksuihin. Viimeistään nyt myös niiden on hyvä hankkia maksukortti, joilla sitä ei vielä ole. Varmistathan myös, että läheiselläsi on mahdollisuus nostaa rahaa ilman konttorissa käyntiä. Jos käytössä ei ole Osuuspankin verkkopalvelutunnuksia, voi kortin tilata soittamalla OP:n asiakaspalveluumme. Maksukortilla käteistä voi nostaa automaateilta, K-kaupoista, Tokmanneista, R-kioskeista ja Neste-palveluasemilta.
Autamme päivittäisissä maksamisen asioissa erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9–16. Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan tähän poikkeustilanteessa avattuun puhelinlinjaan. Opastamme numerossa päivittäisen maksamisen asioissa. Linja on auki toistaiseksi ja palvelemme numerossa suomeksi.
Puhelun hinta numeroon 010 252 9627 on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).
Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ehdottoman tärkeää ja olemme siirtäneet kaiken mahdollisen asioinnin digitaalisiin kanaviimme. Suurimman osan pankki- ja vakuutusasioista voi hoitaa op.fi-palve-lussa, OP-mobiilissa tai OP-yritysmobiilissa. Sopimusten allekirjoittaminen onnistuu sähköisessä allekirjoituspalvelussamme. Neuvottelut voimme käydä kanssasi puhelimitse. Jos et löydä vastausta sinua askarruttavaan akuuttiin asiaan, olethan meihin ensin yhteydessä puhelimitse, jotta voimme arvioida onko konttorissa käynti välttämätöntä. Jos konttorilla on pakko käydä, kannattaa käynti ajoittaa eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivien ulkopuolelle. Ne maksetaan pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisestä päivästä lähtien viikon ajan.
– Olemme OP:ssa koonneet op.fi-palveluumme koronavirukseen liittyvät uutiset sekä ohjeet pankki- ja vakuutusasioista asiakkaidemme tueksi, muistuttaa vielä lopuksi Rinta-Kartano.
OP Uusimaan toimitusjohtaja Juhani Rinta-Kartano.
Jussi Salo
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
INKOO
INKOO
KIRKKONUMMI
Puh: 09 221 9200
toimitus@kirkkonummensanomat.fi
Munkinkuja 4, 02400 Kirkkonummi
Perustehtävämme OP Uusimaassa on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Tämä perustehtävä velvoittaa meitä myös käsillä olevan kriisin keskellä. Olemme tehneet useita toimia, joilla yritämme varmistaa, että asiakkaamme voivat hoitaa pankkiasioitaan mahdollisimman turvallisesti myös pandemian aikana.
– Kuun vaihteessa OP Uusimaan avoinna olevien konttoreidemme Hyvinkää, Järvenpää, Lohja ja Nummela kassapalveluissa on tavallista enemmän asiointia. Tämä johtuu muun muassa monien eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivien ajoittumisesta tähän ajankohtaan. Tämän vuoksi on erityisen tärkeää, että mahdollisimman moni käyttää itsepalvelukanavia konttoripalveluiden sijaan, toivoo Uudenmaan Osuuspankin toimitusjohtaja Juhani Rinta-Kartano.
Säännölliset laskut voi siirtää maksuttomaan suoramaksuun. Tällöin lasku maksetaan automaattisesti ajallaan ja oikeilla maksutiedoilla. Jos suoramaksu ei ole mahdollinen, voi käyttää maksukuoria. Varmistathan, että kotona on riittävä määrä maksukuoria muihin maksuihin. Viimeistään nyt myös niiden on hyvä hankkia maksukortti, joilla sitä ei vielä ole. Varmistathan myös, että läheiselläsi on mahdollisuus nostaa rahaa ilman konttorissa käyntiä. Jos käytössä ei ole Osuuspankin verkkopalvelutunnuksia, voi kortin tilata soittamalla OP:n asiakaspalveluumme. Maksukortilla käteistä voi nostaa automaateilta, K-kaupoista, Tokmanneista, R-kioskeista ja Neste-palveluasemilta.
Autamme päivittäisissä maksamisen asioissa erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9–16. Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan tähän poikkeustilanteessa avattuun puhelinlinjaan. Opastamme numerossa päivittäisen maksamisen asioissa. Linja on auki toistaiseksi ja palvelemme numerossa suomeksi.
Puhelun hinta numeroon 010 252 9627 on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).
Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ehdottoman tärkeää ja olemme siirtäneet kaiken mahdollisen asioinnin digitaalisiin kanaviimme. Suurimman osan pankki- ja vakuutusasioista voi hoitaa op.fi-palve-lussa, OP-mobiilissa tai OP-yritysmobiilissa. Sopimusten allekirjoittaminen onnistuu sähköisessä allekirjoituspalvelussamme. Neuvottelut voimme käydä kanssasi puhelimitse. Jos et löydä vastausta sinua askarruttavaan akuuttiin asiaan, olethan meihin ensin yhteydessä puhelimitse, jotta voimme arvioida onko konttorissa käynti välttämätöntä. Jos konttorilla on pakko käydä, kannattaa käynti ajoittaa eläkkeiden ja Kelan tukien maksupäivien ulkopuolelle. Ne maksetaan pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisestä päivästä lähtien viikon ajan.
– Olemme OP:ssa koonneet op.fi-palveluumme koronavirukseen liittyvät uutiset sekä ohjeet pankki- ja vakuutusasioista asiakkaidemme tueksi, muistuttaa vielä lopuksi Rinta-Kartano.
OP Uusimaan toimitusjohtaja Juhani Rinta-Kartano.
Jussi Salo
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
KIRKKONUMMI
INKOO
INKOO
KIRKKONUMMI
Puh: 09 221 9200
toimitus@kirkkonummensanomat.fi
Munkinkuja 4, 02400 Kirkkonummi